Gift Guide

2019 Gift GuideIt's our popular 2019 Unique Gift Guide!

Find the perfect gift! Shopping for gifts has never been so much fun! We'll grab your hand and we'll help you explore the depths of awesomeness lurking below the surf.  Our 2019 Gift Guide has fun suggestions to find the best gift for Him, Her, Kids, Teenagers, Co-workers + Pets and more!

 

...

The Universe is Kind of a Dick Socks

$10.99

Embrace the suck with our The Universe is Kind of a Dick Socks! Sure things may look bad now, but bad news in a cutie-pie cat, red dress, and yellow shoe-clad, blue-eyed kitten package ain't really all that bad in the end.  Enjoy giving the universe...

You Fancy B*tch Crew Socks

$10.99

Fancy, Floral + Foul Mouthed SocksThese flowers won't hide the flowery language of our You Fancy Bitch Crew Socks for long! Here's a shout out to all the stylish ladies out there whom seem to have their shit together 24/7. Unlike the majority of us whom,...

Astronaut Vanilla Ice Cream Sandwich

$3.99

Out Of This World! Our Astronaut Vanilla Ice Cream Sandwich takes the ice cream you know and love, and with the power of freeze-drying to create a yummy retro treat! Since the early NASA Mercury Missions, space food has gone global! Today, Astronaut...

F*ck This Sh*t Men's Socks

$12.99

Not What I Want To Be Doing Right Now Socks We know, we know... why would a classy, well-dressed lumberjack such as this fella use that ugly, undignified word?  Because sometimes you just need a "Fuck," that's why. Our ruggedly handsome Fuck This...

Giant Unicorn Snow Tube Sled

$24.99

Wanna see a unicorn fly? Hop on! Our Giant Unicorn Snow Tube is a huge improvement over those harsh slabs of plastic people have been sledding with since wooly mammoths roamed the earth. Simply inflate, find a snowy hill, then grab the comfort grip...

Lip Shit Orange Mango Lip Balm

$6.99

You'll soon sea that discovering our Lip Shit Orange Mango Lip Balm is nearly as exciting as stumbling across a new mermaid + seahorse pal! We have never really understood the whole strapless bathing suit thing, but this merlady is really rocking the...

Magic Poo

$4.99

#1 Poopy Stocking Stuffer! If you're always looking for sh*t to play with our Magic Poo is the one for you! This crap is magic! Well, kinda sorta, anyway.  Use this frighteningly realistic poo to play pranks, relieve stress, and entertain your...

You're Doing F*cking Great! Woven Dish Towel

$12.99

Inspire confidence and encourage laughter with our You're Doing Fucking Great! Woven Dish Towel! Don't settle for a basic dish rag. Dish towels are like the socks of the kitchen! So, go on and add some kick ass personality to your favorite room in the...

Cook's Carrot Peeler And Scrubber

$9.99

Not peelin’ it in the kitchen these days?  We're totally rooting for you! And our adorably designed Cook's Carrot Peeler And Scrubber will help you get your groove back. This two-sided, handy prep tool lets you scrub and peel your favorite...

Sign Up For The Latest Coupons, Product Launches + Secret Sales